Vanlige spørsmål




Hvilke land sender dere til?

- Vi sender til alle EU-land og Norge. RevolutionRace står for merverdiavgift og tollkostnad til Norge.




Bytte, Retur & Reklamasjon

Ved bytte eller retur: Betal fakturaen eller forleng den gratis hos Klarna på telefon:

Klarna Norge 21 01 89 91

RevolutionRace har ikke ansvar for forsinkelsegebyr på fakturaer.




Hvordan går jeg frem for å bytte?

Svar: Bytte er GRATIS! (Første bytte er kostnadsfritt, ved flere bytter tilkommer en fraktavgift på 49 nok/bytte.)

1. Fyll tydelig ut hva du vil bytte til på returblanketten. Angi gjerne 3 alternativer på byttevarer du kan tenke deg. Dersom byttevaren er utsolgt, håndteres bestillingen som en retur.

2. Fest den forhåndsbetalte returseddelen godt på pakken.

3. Lever inn returpakken til din representant, ta vare på sendingsnummeret.

4. Dersom du har valgt å betale med faktura, kan du forlenge den hos Klarna eller betale den for å slippe purregebyrer.

Det er kundens ansvar at returforsendelsen kommer frem til oss, pakk godt. Dersom varen du vil bytte til, er utsolgt, håndterer vi byttet som en retur.




* Hva gjør jeg med retur / angret kjøp?

Svar:

1. Kryss av retur på returblanketten

2. Fest den forhåndsbetalte returseddelen godt på pakken

3. Lever inn returpakken til din representant, ta vare på sendingsnummeret.

Du har 21 dager på deg til å returnere varen, for forsinkede returer på mer enn 5 dager debiterer vi 200 nok. For å unngå forsinkelsegebyr fra Klarna kan du enkelt flytte frem din forfallsdato på Klarnas hjemmeside eller via telefon 21 01 89 91




* Hva gjør jeg med min faktura når jeg vil bytte eller returnere noe?

Svar: Man kan som kunde enkelt forlenge fakturaens forfallsdato på Klarnas hjemmeside eller betale den, så betaler vi tilbake beløpet til samme konto som brukes ved betaling.

Utsett Forfallsdato




* Har dere åpent kjøp?

Svar: Ja, innen 21 dager går det bra å bytte eller returnere varer så lenge etikettene sitter på og varen er ubrukt.




Hvordan gjør jeg med reklamasjon?

Svar: Det gjør ting enklere dersom du kan ta et bilde av plagget og forteller hva som har hendt, siden vi da raskere kan ta hånd om reklamasjonen. Ta kontakt med vår kundeservice.

Kundeservice




Betaling



* Hvilke betalingsalternativer har dere?

Svar: Vi har Klarna fakturabetaling, delbetaling, Klarna konto, bankoverføring og kortbetaling




* Dersom jeg har kjøpt 2 varer og returnerer én, hva gjør jeg med min faktura?

Svar: Klarna sender ut en oppdatert faktura via e-post når vi har håndtert din retur. Dersom du allerede har betalt, vil du få pengene tilbakebetalt til din konto når vi har behandlet din retur. Håndteringstiden hos Klarna er vanligvis 3 dager. Betal alltid fakturaen i tide for å slippe purregebyrer. Du kan selv forlenge din faktura hos Klarna.




* Dersom jeg har kjøpt én vare og betalt inn fakturaen og deretter angrer meg, hvordan får jeg pengene tilbake?

Svar: Klarna krediterer deg som kunde til den konto du brukte da du betalte. Du får en e-post fra Klarna der du bes om dine bankopplysninger.




* Hvor skriver man inn rabattkoder og tilbud?

Svar: Klikk/trykk på Rabattkode i kassen, vær nøye med å skrive koden nøyaktig som den står.




* Er det sikkert å handle med bankkort på revolutionrace.no?

Svar: Ja, det er sikkert, vi benytter oss av Klarna som betalingsløsning, og de krypterer all informasjon og garanterer kundens sikkerhet.




Jeg har akkurat gjort en bestilling, hvor ser jeg om min ordre er mottatt?

Svar: Du får alltid en ordrebekreftelse via e-post der du kan følge din bestilling. Via datamaskin kan du logge inn på: Min konto - Logg inn. Fyll deretter ut dine opplysninger.




Levering



* Hvem leverer pakkene deres?

Svar:- Vi sender alle forsendelser med posten eller DHL til deres nærmeste uthentingssted.




Hvor lang leveringstid har dere?

Svar: Til Norge leveres pakker innen 7 dager.




* Har dere noen butikk eller forhandler i Norge?

Svar: Nei, vi selger kun på nettet.




Produkter



* Hvor henvender jeg meg dersom jeg lurer på størrelse på noe plagg?

Svar: Send oss en e-post, så svarer vi på alle spørsmål, se gjerne igjennom kundekommentarene, der finnes det flere størrelsestips.




Er alle deres kundekommentarer ekte?

Svar: Ja, alle våre kundekommentarer er fra virkelige kunder som har kjøpt produkter.




Hva er en verifisert kunde?

Svar: En verifisert kunde er en kunde som har handlet i vår nettbutikk, bare verifiserte kunder kan anmelde et produkt hun/han har kjøpt.




Spørsmål

Har du noen spørsmål, kan du kontakte vår kundeservice så svarer de så fort de rekker, eller ring oss hverdager.

Telefon: +46 10 1556 330

Åpningstider:

Man - Tors 09:00 – 15:00 (stengt for lunsj 13:30 - 14:00)

Fredag: 09:00 - 13:00

Email: kundtjanst@frifab.se

Vi svarer på alle e-poster innen 24 timer på hverdager.