Søk etter produkt

 Vanlige spørsmål 

Hvorfor er så mange produkter utsolgt akkurat nå?
Covid-19 pandemien har slått hardt ut over mange produsenter og transportfirmaer, derfor opplever vi for øyeblikket forsinkelser. Du trenger uansett ikke bekymre deg, vi fyller opp lagrene våre så fort som mulig! Registrer deg for våre nyhetsbrev slik at du er en av de første som får vite når produktene er tilbake på lager.

Hvilke tiltak har RevolutionRace tatt angående Covid-19 pandemien?
Du kan føle deg trygg på at vi følger retningslinjene til Verdens Helseorganisasjon og lokale myndigheter for å holde våre ansatte, kunder og partnere trygge. Våre logistikkpartnere har tatt i bruk nye og hyppigere rengjøringsrutiner, blitt ekstra oppmerksomme når det kommer til desinfisering av områder. Ingen sjåfører har tilgang til bygningen; istedenfor blir alle leveringer gjort på utsiden og signert for digitalt. I land der digital signering ikke er mulig, går sjåfører i beskyttende tøy når de leverer varer.

Vil pakken min komme på tiden til tross for pandemien?
Spredningen av koronaviruset forstyrrer den globale leveringskjeden, men vi klarer fortsatt å levere pakker til kunder i alle våre marked. I visse tilfeller kan leveringen ta 1-2 dager lenger enn normalt.

Hvordan sendes bestillingen min?
Større pakker er sporbare. Du finner en sporingslink i leveringsbekreftelsen, som du kan bruke til å spore leveringen. Mindre pakker kan ikke spores og sendes direkte til postkassen din. Hvis pakken er for stor, vil du motta en melding med informasjon om hvor du kan hente pakken.

Hva er leveringstiden?
Leveringstiden er normalt 2-5 hverdager. Under kampanjer kan leveringstiden bli forsinket på grunn av økt arbeidsmengde. Vi jobber så raskt som mulig for å sende pakken din så snart som mulig.

Jeg har nettopp lagt en bestilling, hvordan vet jeg at den er fullført?
Etter en vellykket bestilling, mottar du alltid en ordrebekreftelse via e-post.

Når får jeg fakturaen min?
Fakturaen blir sendt til deg via e-post når bestillingen sendes fra vårt lager. Ved forsinkelser, utveksling eller retur kan du sette fakturaen på vent med Klarnas mobilapplikasjon eller ved å kontakte Klarna kundeservice på 21 01 89 91.

Jeg har mottatt en leveringsbekreftelse, men pakken min er ikke sendt.
Det kan ta opptil 48 timer før sporingslinken oppdateres.

Kan jeg bytte eller returnere et produkt?
Ja, du kan bytte eller returnere produktet en (1) gang gratis inntil 90 dager etter kjøpet. Vær oppmerksom på at du bare kan bytte EN GANG til en annen størrelse, ikke til en annen type.

Hvordan gjør jeg med reklamasjon?
Det gjør ting enklere dersom du kan ta et bilde av plagget og forteller hva som har hendt, siden vi da raskere kan ta hånd om reklamasjonen. Kontakt vår kundeservice på support@revolutionrace.no.

Hvilke betalingsalternativer har dere?
Du finner betalingsalternativene våre her.

Hvor oppgir jeg rabattkoden?
I det første trinnet i kassen.

Har dere noen butikker eller forhandlere i Norge?
Nei, vi selger bare online i nettbutikken vår.

Hvilken størrelse skal jeg velge?
Sjekk størrelsesanbefalingene og kundeanmeldelsene på produktsidene. Selvfølgelig kan du kontakte kundeservice, vi hjelper deg.

×