Søk etter kategori, produkt, aktivitet..

Hvordan reklamerer jeg en vare?

icon-upload-photo-hollow.svg

1. Ta et bilde av den delen av produktet du mener er defekt, og send det på e-post til vårt kundeserviceteam sammen med en forklaring på hva som skjedde. 

icon_return_1.svg

2. Hvis reklamasjonen blir godkjent kan du fylle ut returskjemaet som fulgte med bestillingen. Sørg for å velge riktig returkode for defekte produkter. Dersom du ikke har returskjemaet lenger kan du ta kontakt med vårt kundeserviceteam. 

icon_return_2.svg

3. Legg det produktet du ønsker å reklamere på i en pose sammen med skjemaet, og legg den forhåndsbetalte returetiketten i pakken. Hvis du bruker den samme posen som produktene kom i kan du plassere returetiketten over den opprinnelige etiketten.

icon_return_4.svg

4. Lever pakken til det transportfirmaet som står på returetiketten, og sørg for å ta vare på kvitteringen så du kan spore sendingen. Når vi har mottatt returen vil vi behandle den og utstede en refusjon.

Vi godkjenner kun reklamasjoner som er relatert til produksjonsfeil, for eksempel manglende sømmer, ødelagte glidelåser eller feilsydde lommer. Vi godkjenner ikke reklamasjoner relatert til falmede trykk, loing, slitasje etter kort tids bruk osv. Dessverre må vi belaste et gebyr på 150 kr for reklamasjoner som ikke blir godkjente, for å dekke tapet vårt. Du må bruke den forhåndsbetalte returetiketten for å få fri frakt. Hvis du har mistet returskjemaet eller etiketten, kan du ta kontakt med kundeserviceteamet vårt. Les mer om reklamasjon av defekte produkter i våre generelle vilkår. 

×