Søk etter produkt

Hvordan returnerer jeg en vare?

icon_return_1.svg

1. Fyll ut returskjemaet som fulgte med bestillingen din. Ikke glem å oppgi hvorfor du vil returnere produktet med en av kodene i skjemaet.

icon_return_2.svg

2. Legg produktet du vil returnere i en pose sammen med skjemaet og plasser den forhåndsbetalte returetiketten på pakken. Dersom du bruker posen som produktet kom i, kan du plassere returetiketten over den opprinnelige fraktetiketten. 

icon_return_4.svg

3. Lever pakken til transportfirmaet som er oppgitt på returetiketten, og sørg for å ta vare på kvitteringen så du kan spore sendingen. Dette kan være det samme transportfirmaet som leverte produktet i utgangspunktet eller et annet. 

icon-help-faq.svg

4.  Hvis du har betalt med faktura, kan du kontakta Klarna for å stoppe betalingen. Dersom du har valgt en annen betalingsmetode vil refusjonen utstedes automatisk når returen din er godkjent, som regel innen fem arbeidsdager. 

Vi godkjenner bare returer av klær som kommer tilbake til oss i opprinnelig (ubrukt) tilstand. Hvis du har brukt, vasket eller fjernet merkelappene fra klærne kan vi ikke selge dem videre til en annen friluftseventyrer, og da kan vi ikke godkjenne returen din. Dessverre må vi belaste et beløp på 150 kr for returer som ikke blir godkjent, for å dekke tapet vårt. Du må bruke den forhåndsbetalte returetiketten for å få fri frakt. Hvis du har mistet returskjemaet eller etiketten, vennligst ta kontakt med vårt kundeserviceteam.

×