Fri frakt over 1000 NOK & 30 dagers fri retur
Svensk design og kvalitet
Vurdering på 4,6 og 740 000+ anmeldelser

Returer, bytte og reklamasjoner

Trenger du tips om hvordan du skal returnere, bytte eller utføre en reklamasjon? Vi hjelper deg 😇

Returer, bytte og reklamasjoner

Trenger du tips om hvordan du skal returnere, bytte eller utføre en reklamasjon? Vi hjelper deg 😇

Returer, bytte og reklamasjoner

Trenger du tips om hvordan du skal returnere, bytte eller utføre en reklamasjon? Vi hjelper deg 😇

Vi gir deg en hjelpende hånd hvis produktet ikke passer til deg

Det som skjer etter at du har mottatt din bestilling, er like viktig for oss som før den ble effektuert. Se her for informasjon om hvordan du returnerer, bytter eller reklamerer på et produkt. Og vi tilbyr selvfølgelig alltid fri frakt ved kjøp over 1000 NOK, og 30 dagers fri retur!

1. Registrer returen din

Registrer retur eller bytte av størrelse i vår digitale returutsjekking.

Registrer her

Her oppgir du hvilken vare/varer du ønsker å returnere samt returårsak. Om du ønsker å bytte størrelse, oppgir du også dette.

2. Pakk inn varene

Legg produktet du ønsker å returnere i en pose og sørg for at posen er forsvarlig forseglet. Etter at du har registrert returen din på nettet, vil du motta en QR-kode på e-post.

3. Levering av returen

Vis QR-koden til Bring-agenten i pakkeshopen. Ekspeditøren hjelper deg med å skrive ut returetiketten for pakken din. Eller skann QR-koden i et pakkeskap. Sørg for at du tar vare på en kvittering eller bekreftelse på innleveringen.

Hvis du har valgt å betale med faktura, kontakt Klarna for å sette betalingen på pause. Hvis du har valgt en annen betalingsmetode, vil refusjonen skje automatisk når returen din er godkjent, vanligvis innen fem arbeidsdager.

Har du flere spørsmål om returer, bytte og produktkrav?

Mer inngående informasjon

Lukk dette funksjonen