Søk etter kategori, produkt, aktivitet..
Teens
Nyheter
Bestsellers
Tilbehør
Bagger
Sko

Returer, bytte og reklamasjoner

Trenger du tips om hvordan du skal returnere, bytte eller utføre en reklamasjon? Vi hjelper deg 😇

Returer, bytte og reklamasjoner

Trenger du tips om hvordan du skal returnere, bytte eller utføre en reklamasjon? Vi hjelper deg 😇

Returer, bytte og reklamasjoner

Trenger du tips om hvordan du skal returnere, bytte eller utføre en reklamasjon? Vi hjelper deg 😇

Vi gir deg en hjelpende hånd hvis produktet ikke passer til deg

Det som skjer etter at du mottar bestillingen din er like viktig for oss, som før den er ferdigstilt. Se her for mer informasjon om hvordan du returnerer, bytter eller utfører et produktkrav. Vi tilbyr selvfølgelig alltid gratis frakt og gratis retur i 30 dager når du handler hos oss!

Returer, bytte og reklamasjoner

Ønsker du å returnere, bytte et produkt eller utføre et produktkrav?

Retur

Fyll ut returskjemaet som fulgte med bestillingen din. Ikke glem å fylle ut årsaken til at du ønsker å returnere produktet, det gjør du ved å bruke en av kodene på skjemaet.

Bytte

Hvis du ønsker å bytte et produkt, må du fylle ut riktig returkode for bytte, og oppgi farge og størrelse på produktet som du ønsker å bytte i.

Reklamasjon

Før du kommer med en reklamasjon, må du ta et bilde av den delen av produktet du mener er defekt. Dette bildet må du sende via e-post til vår kundeservice, sammen med en forklaring på hva som har skjedd. Hvis kravet ditt godkjennes kan du fylle ut returskjemaet som fulgte med bestillingen din, sørg for å velge riktig returkode for defekte produkter.

Hva skjer videre?

Se ovenfor for det første trinnet i retur-, bytte- eller reklamasjonsprosessen.

Legg produktet du ønsker å returnere i en pose, sammen med returskjemaet, og plasser den forhåndsbetalte returetiketten på pakken. Hvis du bruker den samme posen som produktene kom i kan du plassere returetiketten over den originale fraktetiketten.

Gi pakken din til fraktleverandøren som er spesifisert på returetiketten, og sørg for at du oppbevarer en kvittering eller bekreftelse på at du har levert pakken. OBS Fraktleverandøren for returen din er ikke nødvendigvis den samme som leverte pakken til deg, se derfor nøye på returetiketten din.

Behandlingstiden er omtrent 14 dager. Behandlingstiden vil variere, avhengig av betalingsmåten du valgte når du bestilte.

Mer om returer

Mer om bytte

Mer om produktkrav

Har du flere spørsmål om returer, bytte og produktkrav?

Mer inngående informasjon

×