Trenger du tips om hvordan du skal returnere, bytte eller utføre en reklamasjon? Vi hjelper deg 😇
Det som skjer etter at du har mottatt din bestilling, er like viktig for oss som før den ble effektuert. Se her for informasjon om hvordan du returnerer, bytter eller reklamerer på et produkt. Og vi tilbyr selvfølgelig alltid fri frakt ved kjøp over 1000 NOK, og 30 dagers fri retur!
Fyll ut returskjemaet som fulgte med bestillingen din. Ikke glem å fylle ut årsaken til at du ønsker å returnere produktet, det gjør du ved å bruke en av kodene på skjemaet.
Hvis du ønsker å bytte et produkt, må du fylle ut riktig returkode for bytte, og oppgi farge og størrelse på produktet som du ønsker å bytte i.
Før du kommer med en reklamasjon, må du ta et bilde av den delen av produktet du mener er defekt. Dette bildet må du sende via e-post til vår kundeservice, sammen med en forklaring på hva som har skjedd. Hvis kravet ditt godkjennes kan du fylle ut returskjemaet som fulgte med bestillingen din, sørg for å velge riktig returkode for defekte produkter.
Se ovenfor for det første trinnet i retur-, bytte- eller reklamasjonsprosessen.
Legg produktet du ønsker å returnere i en pose, sammen med returskjemaet, og plasser den forhåndsbetalte returetiketten på pakken. Hvis du bruker den samme posen som produktene kom i kan du plassere returetiketten over den originale fraktetiketten.
Gi pakken din til fraktleverandøren som er spesifisert på returetiketten, og sørg for at du oppbevarer en kvittering eller bekreftelse på at du har levert pakken. OBS Fraktleverandøren for returen din er ikke nødvendigvis den samme som leverte pakken til deg, se derfor nøye på returetiketten din.
Behandlingstiden er omtrent 14 dager. Behandlingstiden vil variere, avhengig av betalingsmåten du valgte når du bestilte.