Fri frakt over 1000 NOK & 30 dagers fri retur
Svensk design og kvalitet
Vurdering på 4,6 og 730 000+ anmeldelser

Om oss

Naturen er lekeplassen vår

Siden 2014 har RevolutionRace tilbudt friluftsprodukter av høy kvalitet for mennesker med en aktiv livsstil. Vår ambisjon er å skape slitesterke, tidløse produkter med en ypperlig passform til en fornuftig pris. RevolutionRace oppfyller behovene til dem som ønsker en sømløs overgang mellom naturen og bylivet. Våre multifunksjonelle plagg er nøye designet for å kunne brukes under ulike aktiviteter, tilpasse seg skiftende værforhold og passe både for menn og kvinner i alle aldre.

Vår historie

Det var en gang friluftsbransjen hadde et stort problem. Klærne var overpriset, passformen i beste fall middelmådig og fargene besto av femti nyanser av skoggrønt. Niclas og Pernilla Nyrensten, et friluftsglad par fra Borås i Sverige, bestemte seg for å ruske opp i tingene. De lanserte RevolutionRace i 2014 med mål om å skape festlige friluftsklær av høy kvalitet til en uovertruffen pris. Ingen turgåer skal noen gang behøve å være redd for å få blåbærflekker på de dyre friluftsbuksene sine.

I begynnelsen gjorde Niclas og Pernilla alt selv. De fotograferte produktene og modellene i stuen sin, brukte en garasje som lager og logistikksenter og sjonglerte alt fra produktutvikling til kundeservice. Deres første markedsføringsvideo? Filmet med mobiltelefon, uten manus og med null kunnskap om lyssetting. Alle sa at den ville floppe, men i stedet eksploderte den på nettet. Kappløpet om å revolusjonere friluftsbransjen var i gang.

I dag har RevolutionRace vokst til et globalt selskap med salg i mer enn 40 land, et tall som stadig øker. Vi har 18 unike nettbutikker, 130 lidenskapelige medarbeidere og en fantastisk gjeng med ambassadører som alltid støtter oss. Og med mer enn 650 000 anmeldelser i nettbutikken vår nærmer vi oss hver dag målet om å bli det mest anbefalte friluftsselskapet.

2021
Året RevolutionRace ble notert på børsen i Stockholm.

Vårt fellesskap er vårt hjerteslag

Hos RevolutionRace måler vi ikke bare suksess gjennom tallene på bunnlinjen, men også gjennom engasjementet i fellesskapet vårt. Helt fra starten av har tilbakemeldinger, anmeldelser og ""shoutouts"" på sosiale medier vært med på å forme både produktene våre og hvem vi er som selskap. Dere er våre mest ærlige kritikere og en utrettelig heiagjeng, alltid helhjertet engasjert i å teste ut klærne våre.

Synes du en av jakkene våre trenger en oppgradering, eller vil du gjerne se favorittbuksene dine i en annen farge? Fortell oss! Vi holder øyne og ører åpne når det gjelder å engasjere fellesskapet vårt, og vi leser hver eneste produktanmeldelse og alle SoMe-innlegg der du skriver om oss. Hvis du bare vil dele noen bilder og klipp fra ditt siste fantastiske friluftseventyr, er det også kjempekult. Så fortsett å tagge, legge ut og fortelle oss om hva du holder på med - vi er sammen om dette.

Vår forretningsmodell

Forretningsmodellen vår er egentlig ganske enkel. Vi selger bare friluftsklærne våre på nett, direkte til våre kunder. Ved å kutte ut agenter og forhandlere kan vi få nye produkter raskere ut på markedet. Mens andre merker vanligvis trenger et år på å utvikle nye produkter, tar det oss bare seks måneder. En raskere og enklere prosess uten mellomledd gjør at vi kan tilby klær av høy kvalitet til en rimelig pris.

Kutter ut mellommenn og er tro mot oss selv

Vi har som mål å gjøre naturen tilgjengelig for alle og å levere friluftsklær av høy kvalitet som ikke koster for mye. Det gjør vi ved å bare selge produktene våre på nett og ved å gjøre så mye som mulig selv på hovedkontoret vårt i Borås i Sverige. Når vi kutter ut mellomleddene, sparer vi kostnader uten at det går på bekostning av kvaliteten, og vi beholder full kontroll over produktutvalget, markedsføringen og prissettingen.

Apropos å gjøre ting selv ... Du har sikkert sett noen av oss på bilder på nettstedet vårt og i sosiale medier, for vi mener at ingenting er mer autentisk enn å stå modell for våre egne produkter. Vi mener at våre ansatte er vår mest verdifulle ressurs, og at vår fantastiske lagånd er nøkkelen til vår suksess. Her i huset jobber vi hardt, men vi leker enda mer. Vi er alltid på utkikk etter folk som er like begeistret for friluftsliv som oss. Har du lyst til å bli med på laget?

Baner vei for et ansvarlig løp

Naturen er vår lekeplass, men det er også vår jobb å ta vare på planeten og menneskene som lager produktene våre. Med bærekraftsplanen vår, A Responsible Race (et ansvarlig løp), har vi satt oss noen dristige mål for å redusere CO2-utslippene, spare vann og bruke mer resirkulerte og bærekraftig hentede materialer. Vi følger også nøye med på de globale leverandørkjedene våre for å sikre at alle som er involvert i produksjonen av klærne våre, får en rettferdig behandling.

Som du kanskje allerede har merket deg, er ikke fast fashion vår greie. I stedet handler det om å designe tidløse, slitesterke plagg som du kommer til å bruke om og om igjen. Det er grunnen til at kolleksjonene våre knapt endrer seg med årstidene, og at noen av de aller første designene våre fortsatt er blant våre største fanfavoritter. Vår jobb er å holde overproduksjon og svinn på et minimum, og vi streber alltid etter å finne et hjem for hvert eneste plagg vi lager.

"Vårt oppdrag er å gjøre naturen tilgjengelig for alle, men samtidig må vi beskytte lekeplassen vår for kommende generasjoner.
Vi gleder oss til å bevege oss videre mot en mer bærekraftig fremtid sammen med fellesskapet vårt."

- Stephanie Andersson, bærekraftsjef RevolutionRace

Våre klær

Nordwand: Buksene som startet det hele

Visste du at våre aller første bukser, Nordwand, fortsatt er blant våre mest populære? Jepp, det er sant. Med sin perfekte blanding av slitesterk bomullslerret og behagelig stretch har disse multifunksjonelle buksene blitt legendariske blant friluftsentusiaster som liker å gå på tur med komfort og stil. Siden starten har vi solgt over én million Nordwand-bukser i 65 (!) forskjellige farger, og produktserien har blitt utvidet til seks modeller. Basert på tilbakemeldingene fra fellesskapet vårt har vi justert passformen og oppgradert noen funksjoner, men i bunn og grunn er disse pålitelige og populære buksene de samme nå som da. Med 23 000 anmeldelser og en gjennomsnittlig vurdering på 4,6 av 5, tror vi det er trygt å si at Nordwand-buksene vil være med i det lange løp.

Utforsk

Nordwand-serien

Lukk dette funksjonen